Korduma kippuvad küsimused

Haridusuuendusprogramm TI-Hüpe

2025/2026. õppeaasta on TI-Hüppe pilootaasta. Milles see seisneb?

Mida TI-Hüpe õpetajate jaoks tähendab? Kas õpetajad on kaasatud nende tööd puudutavatesse otsustesse?

Kas TI-Hüppega liitumine on õpetajale kohustuslik? Mis saab õpetajast, kes ei soovi pilootaastal osa võtta?

Millal jõutakse põhikoolini? Ka II–III kooliastmes kasutatakse tehisaru väga palju ning kehvad õpiharjumused on gümnaasiumiks juba juurdunud.

Kuidas hinnatakse programmi mõju?

Õpilaste programm ja õpirakendus

Mis on TI-Hüppe õpilaste programmi peamine eesmärk?

Kas õpilastele rakendust luues tegeldakse tehisaruga kaasnevate riskidega?

Kuidas uued rakendused soodustavad õppimist ja mõtlemist, mitte mahakirjutamist ja muid kehvi õpiharjumusi?

Tehisaru võib eksida või isegi valetada ning seda ei saa pimesi usaldada. Kuidas toetada õpilaste arusaama tehisaru ekslikkusest?

Kuidas välditakse olukorda, kus õpilased jätkavad teiste rakenduste kasutamist?

Kas TI-Hüppe rakendus arvestab Eesti õppekava ja traditsioone?

Millist tuge saavad õpirakendusest õpetajad?

Kuidas rakendus ikkagi koolini ja õpilaseni jõuab? Mis saab õpilastest, kellel ei ole sobivaid nutiseadmeid?

Mida tähendab, et õpilastele pakutavad õpirakendused on personaliseeritud või õppijakesksed?

Kas TI-Hüppe eesmärk on, et tulevikus hakkaks terve õpe toimuma koos tehisaruga?

Koolitused, õpiringid ja tugiprogramm õpetajatele

Kust õpiringide jaoks aeg võetakse? Õpetajad on niigi ülekoormatud ning paljudes koolides ei ole sisekoolitusteks ja teisteks koosviibimisteks aega ette nähtud.

Isikuandmete kaitse

Milliseid isikuandmeid töödeldakse õpetajate litsentside puhul?

Kuidas on lood õpilaste isikuandmete kaitsega?

Soovid olla kursis TI-Hüppe arengutega?

Liitu uudiskirjaga

Õpetajale ja koolile

TI-Hüppest

KKK

Kontakt

Kõik õigused kaitstud

2025

Korduma kippuvad küsimused

Haridusuuendusprogramm TI-Hüpe

2025/2026. õppeaasta on TI-Hüppe pilootaasta. Milles see seisneb?

Mida TI-Hüpe õpetajate jaoks tähendab? Kas õpetajad on kaasatud nende tööd puudutavatesse otsustesse?

Kas TI-Hüppega liitumine on õpetajale kohustuslik? Mis saab õpetajast, kes ei soovi pilootaastal osa võtta?

Millal jõutakse põhikoolini? Ka II–III kooliastmes kasutatakse tehisaru väga palju ning kehvad õpiharjumused on gümnaasiumiks juba juurdunud.

Kuidas hinnatakse programmi mõju?

Õpilaste programm ja õpirakendus

Mis on TI-Hüppe õpilaste programmi peamine eesmärk?

Kas õpilastele rakendust luues tegeldakse tehisaruga kaasnevate riskidega?

Kas TI-Hüppe eesmärk on, et tulevikus hakkaks terve õpe toimuma koos tehisaruga?

Mis on kriitiline tehisaru kirjaoskus?

Kuidas uued rakendused soodustavad õppimist ja mõtlemist, mitte mahakirjutamist ja muid kehvi õpiharjumusi?

Tehisaru võib eksida või isegi valetada ning seda ei saa pimesi usaldada. Kuidas toetada õpilaste arusaama tehisaru ekslikkusest?

Kuidas välditakse olukorda, kus õpilased jätkavad teiste rakenduste kasutamist?

Kas TI-Hüppe rakendus arvestab Eesti õppekava ja traditsioone?

Millist tuge saavad õpirakendusest õpetajad?

Kuidas rakendus ikkagi koolini ja õpilaseni jõuab? Mis saab õpilastest, kellel ei ole sobivaid nutiseadmeid?

Mida tähendab, et õpilastele pakutavad õpirakendused on personaliseeritud või õppijakesksed?

Millal TI-Hüppe õpilaste programm algab?

Kas õpilaste programmi loomesse kaasatakse ka õpilasi?

Koolitused, õpiringid ja tugiprogramm õpetajatele

Kust õpiringide jaoks aeg võetakse? Õpetajad on niigi ülekoormatud ning paljudes koolides ei ole sisekoolitusteks ja teisteks koosviibimisteks aega ette nähtud.

Isikuandmete kaitse

Milliseid isikuandmeid töödeldakse õpetajate litsentside puhul?

Õpetajate isikuandmete töötlemise õiguslikuks aluseks on koolijuhtide antud nõusolek.

Seejuures võimaldab koolijuhi nõusolek õpetajatel rakendusi kasutada, kuid ei kohusta neid seda tegema.

Töödeldavad andmed: õpetaja ees- ja perekonnanimi ning tööalane e-posti aadress.Oluline on arvestada, et tugiprogrammi pakutava rakenduse kasutamine on õpetajatele vabatahtlik.

Kuidas on lood õpilaste isikuandmete kaitsega?

Soovid olla kursis TI-Hüppe arengutega?

Liitu uudiskirjaga

Korduma kippuvad küsimused

Haridusuuendusprogramm TI-Hüpe

2025/2026. õppeaasta on TI-Hüppe pilootaasta. Milles see seisneb?

Mida TI-Hüpe õpetajate jaoks tähendab? Kas õpetajad on kaasatud nende tööd puudutavatesse otsustesse?

Kas TI-Hüppega liitumine on õpetajale kohustuslik? Mis saab õpetajast, kes ei soovi pilootaastal osa võtta?

Millal jõutakse põhikoolini? Ka II–III kooliastmes kasutatakse tehisaru väga palju ning kehvad õpiharjumused on gümnaasiumiks juba juurdunud.

Kuidas hinnatakse programmi mõju?

Õpilaste programm ja õpirakendus

Mis on TI-Hüppe õpilaste programmi peamine eesmärk?

Kas õpilastele rakendust luues tegeldakse tehisaruga kaasnevate riskidega?

Kuidas uued rakendused soodustavad õppimist ja mõtlemist, mitte mahakirjutamist ja muid kehvi õpiharjumusi?

Tehisaru võib eksida või isegi valetada ning seda ei saa pimesi usaldada. Kuidas toetada õpilaste arusaama tehisaru ekslikkusest?

Kuidas välditakse olukorda, kus õpilased jätkavad teiste rakenduste kasutamist?

Kas TI-Hüppe rakendus arvestab Eesti õppekava ja traditsioone?

Millist tuge saavad õpirakendusest õpetajad?

Kuidas rakendus ikkagi koolini ja õpilaseni jõuab? Mis saab õpilastest, kellel ei ole sobivaid nutiseadmeid?

Mida tähendab, et õpilastele pakutavad õpirakendused on personaliseeritud või õppijakesksed?

Kas TI-Hüppe eesmärk on, et tulevikus hakkaks terve õpe toimuma koos tehisaruga?

Ei. TI-Hüppe eesmärk ei ole kogu õppe asendamine tehisaruga, vaid selle mõtestatud ja väärtuspõhine kasutamine. Tehisaru on tööriist, millega õppimist võimestada, mitte õpetaja ega kogu õppeprotsessi asendada.

Koolitused, õpiringid ja tugiprogramm õpetajatele

Kust õpiringide jaoks aeg võetakse? Õpetajad on niigi ülekoormatud ning paljudes koolides ei ole sisekoolitusteks ja teisteks koosviibimisteks aega ette nähtud.

Isikuandmete kaitse

Milliseid isikuandmeid töödeldakse õpetajate litsentside puhul?

Kuidas on lood õpilaste isikuandmete kaitsega?

Soovid olla kursis TI-Hüppe arengutega?

Liitu uudiskirjaga

Korduma kippuvad küsimused

Haridusuuendusprogramm TI-Hüpe

2025/2026. õppeaasta on TI-Hüppe pilootaasta. Milles see seisneb?

Mida TI-Hüpe õpetajate jaoks tähendab? Kas õpetajad on kaasatud nende tööd puudutavatesse otsustesse?

Kas TI-Hüppega liitumine on õpetajale kohustuslik? Mis saab õpetajast, kes ei soovi pilootaastal osa võtta?

Millal jõutakse põhikoolini? Ka II–III kooliastmes kasutatakse tehisaru väga palju ning kehvad õpiharjumused on gümnaasiumiks juba juurdunud.

Kuidas hinnatakse programmi mõju?

Õpilaste programm ja õpirakendus

Mis on TI-Hüppe õpilaste programmi peamine eesmärk?

Kas õpilastele rakendust luues tegeldakse tehisaruga kaasnevate riskidega?

Kuidas uued rakendused soodustavad õppimist ja mõtlemist, mitte mahakirjutamist ja muid kehvi õpiharjumusi?

Tehisaru võib eksida või isegi valetada ning seda ei saa pimesi usaldada. Kuidas toetada õpilaste arusaama tehisaru ekslikkusest?

Kuidas välditakse olukorda, kus õpilased jätkavad teiste rakenduste kasutamist?

Kas TI-Hüppe rakendus arvestab Eesti õppekava ja traditsioone?

Millist tuge saavad õpirakendusest õpetajad?

Kuidas rakendus ikkagi koolini ja õpilaseni jõuab? Mis saab õpilastest, kellel ei ole sobivaid nutiseadmeid?

Mida tähendab, et õpilastele pakutavad õpirakendused on personaliseeritud või õppijakesksed?

Kas TI-Hüppe eesmärk on, et tulevikus hakkaks terve õpe toimuma koos tehisaruga?

Koolitused, õpiringid ja tugiprogramm õpetajatele

Kust õpiringide jaoks aeg võetakse? Õpetajad on niigi ülekoormatud ning paljudes koolides ei ole sisekoolitusteks ja teisteks koosviibimisteks aega ette nähtud.

Isikuandmete kaitse

Milliseid isikuandmeid töödeldakse õpetajate litsentside puhul?

Kuidas on lood õpilaste isikuandmete kaitsega?

Soovid olla kursis TI-Hüppe arengutega?

Liitu uudiskirjaga