Korduma kippuvad küsimused

Haridusuuendusprogramm TI-Hüpe

2025/2026. õppeaasta on TI-Hüppe pilootaasta. Milles see seisneb?

Mida TI-Hüpe õpetajate jaoks tähendab? Kas õpetajad on kaasatud nende tööd puudutavatesse otsustesse?

Kas TI-Hüppega liitumine on õpetajale kohustuslik? Mis saab õpetajast, kes ei soovi pilootaastal osa võtta?

Millal jõutakse põhikoolini? Ka II–III kooliastmes kasutatakse tehisaru väga palju ning kehvad õpiharjumused on gümnaasiumiks juba juurdunud.

Kuidas hinnatakse programmi mõju?

Õpirakendus

Kas TI-Hüppe rakendust luues tegeldakse tehisaruga kaasnevate riskidega?

Kuidas uued rakendused soodustavad õppimist ja mõtlemist, mitte mahakirjutamist ja muid kehvi õpiharjumusi?

Tehisaru võib eksida või isegi valetada ning seda ei saa pimesi usaldada. Kuidas toetada õpilaste arusaama tehisaru ekslikkusest?

Kuidas välditakse olukorda, kus õpilased jätkavad teiste rakenduste kasutamist?

Kas TI-Hüppe rakendus arvestab Eesti õppekava ja traditsioone?

Millist tuge saavad uuest õpirakendusest õpetajad?

Kuidas rakendus ikkagi koolini ja õpilaseni jõuab? Mis saab õpilastest, kellel ei ole sobivaid nutiseadmeid?

Kuidas on lood andmekaitsega? 10. ja 11. klasside õpilased on suuremalt jaolt alaealised. Pealegi ei soovi õpetajad, et õpilaste ja nende endi tööd jõuaksid kommertseesmärkidel tehisaru valdusse.

Mida tähendab, et õpilastele pakutavad õpirakendused on personaliseeritud või õppijakesksed?

Koolitused ja tugiprogramm õpetajatele

Kus saab koolitusele registreerida, mida seal räägitakse ja kes koolitust läbi viib?

Üksikust koolitusest ei pruugi olla kasu. Esiteks on õpetajad TI-abivahendite kasutamise poolest väga erineval tasemel ning ka koolitusi on toimunud üksjagu. Teiseks vajavad õpetajad eeskätt harjutamiseks aega, samuti võimalust teistelt õppida ning ka enda kogemusi kellegagi jagada.

Kust õpiringide jaoks aeg võetakse? Õpetajad on niigi ülekoormatud ning paljudes koolides ei ole sisekoolitusteks ja teisteks koosviibimisteks aega ette nähtud.

Soovid olla kursis TI-Hüppe arengutega?

Liitu uudiskirjaga

Õpetajale ja koolile

TI-Hüppest

KKK

Kontakt

Kõik õigused kaitstud

2025

Korduma kippuvad küsimused

Haridusuuendusprogramm TI-Hüpe

2025/2026. õppeaasta on TI-Hüppe pilootaasta. Milles see seisneb?

Mida TI-Hüpe õpetajate jaoks tähendab? Kas õpetajad on kaasatud nende tööd puudutavatesse otsustesse?

Kas TI-Hüppega liitumine on õpetajale kohustuslik? Mis saab õpetajast, kes ei soovi pilootaastal osa võtta?

Millal jõutakse põhikoolini? Ka II–III kooliastmes kasutatakse tehisaru väga palju ning kehvad õpiharjumused on gümnaasiumiks juba juurdunud.

Kuidas hinnatakse programmi mõju?

Õpirakendus

Kas TI-Hüppe rakendust luues tegeldakse tehisaruga kaasnevate riskidega?

Kuidas uued rakendused soodustavad õppimist ja mõtlemist, mitte mahakirjutamist ja muid kehvi õpiharjumusi?

Tehisaru võib eksida või isegi valetada ning seda ei saa pimesi usaldada. Kuidas toetada õpilaste arusaama tehisaru ekslikkusest?

Kuidas välditakse olukorda, kus õpilased jätkavad teiste rakenduste kasutamist?

Kas TI-Hüppe rakendus arvestab Eesti õppekava ja traditsioone?

Millist tuge saavad uuest õpirakendusest õpetajad?

Kuidas rakendus ikkagi koolini ja õpilaseni jõuab? Mis saab õpilastest, kellel ei ole sobivaid nutiseadmeid?

Kuidas on lood andmekaitsega? 10. ja 11. klasside õpilased on suuremalt jaolt alaealised. Pealegi ei soovi õpetajad, et õpilaste ja nende endi tööd jõuaksid kommertseesmärkidel tehisaru valdusse.

Mida tähendab, et õpilastele pakutavad õpirakendused on personaliseeritud või õppijakesksed?

Koolitused ja tugiprogramm õpetajatele

Kus saab koolitusele registreerida, mida seal räägitakse ja kes koolitust läbi viib?

Üksikust koolitusest ei pruugi olla kasu. Esiteks on õpetajad TI-abivahendite kasutamise poolest väga erineval tasemel ning ka koolitusi on toimunud üksjagu. Teiseks vajavad õpetajad eeskätt harjutamiseks aega, samuti võimalust teistelt õppida ning ka enda kogemusi kellegagi jagada.

Kust õpiringide jaoks aeg võetakse? Õpetajad on niigi ülekoormatud ning paljudes koolides ei ole sisekoolitusteks ja teisteks koosviibimisteks aega ette nähtud.

Soovid olla kursis TI-Hüppe arengutega?

Liitu uudiskirjaga

Korduma kippuvad küsimused

Haridusuuendusprogramm TI-Hüpe

2025/2026. õppeaasta on TI-Hüppe pilootaasta. Milles see seisneb?

Mida TI-Hüpe õpetajate jaoks tähendab? Kas õpetajad on kaasatud nende tööd puudutavatesse otsustesse?

Kas TI-Hüppega liitumine on õpetajale kohustuslik? Mis saab õpetajast, kes ei soovi pilootaastal osa võtta?

Millal jõutakse põhikoolini? Ka II–III kooliastmes kasutatakse tehisaru väga palju ning kehvad õpiharjumused on gümnaasiumiks juba juurdunud.

Kuidas hinnatakse programmi mõju?

Õpirakendus

Kas TI-Hüppe rakendust luues tegeldakse tehisaruga kaasnevate riskidega?

Kuidas uued rakendused soodustavad õppimist ja mõtlemist, mitte mahakirjutamist ja muid kehvi õpiharjumusi?

Tehisaru võib eksida või isegi valetada ning seda ei saa pimesi usaldada. Kuidas toetada õpilaste arusaama tehisaru ekslikkusest?

Kuidas välditakse olukorda, kus õpilased jätkavad teiste rakenduste kasutamist?

Kas TI-Hüppe rakendus arvestab Eesti õppekava ja traditsioone?

Millist tuge saavad uuest õpirakendusest õpetajad?

Kuidas rakendus ikkagi koolini ja õpilaseni jõuab? Mis saab õpilastest, kellel ei ole sobivaid nutiseadmeid?

Kuidas on lood andmekaitsega? 10. ja 11. klasside õpilased on suuremalt jaolt alaealised. Pealegi ei soovi õpetajad, et õpilaste ja nende endi tööd jõuaksid kommertseesmärkidel tehisaru valdusse.

Mida tähendab, et õpilastele pakutavad õpirakendused on personaliseeritud või õppijakesksed?

Koolitused ja tugiprogramm õpetajatele

Kus saab koolitusele registreerida, mida seal räägitakse ja kes koolitust läbi viib?

Üksikust koolitusest ei pruugi olla kasu. Esiteks on õpetajad TI-abivahendite kasutamise poolest väga erineval tasemel ning ka koolitusi on toimunud üksjagu. Teiseks vajavad õpetajad eeskätt harjutamiseks aega, samuti võimalust teistelt õppida ning ka enda kogemusi kellegagi jagada.

Kust õpiringide jaoks aeg võetakse? Õpetajad on niigi ülekoormatud ning paljudes koolides ei ole sisekoolitusteks ja teisteks koosviibimisteks aega ette nähtud.

Soovid olla kursis TI-Hüppe arengutega?

Liitu uudiskirjaga

Korduma kippuvad küsimused

Haridusuuendusprogramm TI-Hüpe

2025/2026. õppeaasta on TI-Hüppe pilootaasta. Milles see seisneb?

Mida TI-Hüpe õpetajate jaoks tähendab? Kas õpetajad on kaasatud nende tööd puudutavatesse otsustesse?

Kas TI-Hüppega liitumine on õpetajale kohustuslik? Mis saab õpetajast, kes ei soovi pilootaastal osa võtta?

Millal jõutakse põhikoolini? Ka II–III kooliastmes kasutatakse tehisaru väga palju ning kehvad õpiharjumused on gümnaasiumiks juba juurdunud.

Kuidas hinnatakse programmi mõju?

Õpirakendus

Kas TI-Hüppe rakendust luues tegeldakse tehisaruga kaasnevate riskidega?

Kuidas uued rakendused soodustavad õppimist ja mõtlemist, mitte mahakirjutamist ja muid kehvi õpiharjumusi?

Tehisaru võib eksida või isegi valetada ning seda ei saa pimesi usaldada. Kuidas toetada õpilaste arusaama tehisaru ekslikkusest?

Kuidas välditakse olukorda, kus õpilased jätkavad teiste rakenduste kasutamist?

Kas TI-Hüppe rakendus arvestab Eesti õppekava ja traditsioone?

Millist tuge saavad uuest õpirakendusest õpetajad?

Kuidas rakendus ikkagi koolini ja õpilaseni jõuab? Mis saab õpilastest, kellel ei ole sobivaid nutiseadmeid?

Kuidas on lood andmekaitsega? 10. ja 11. klasside õpilased on suuremalt jaolt alaealised. Pealegi ei soovi õpetajad, et õpilaste ja nende endi tööd jõuaksid kommertseesmärkidel tehisaru valdusse.

Mida tähendab, et õpilastele pakutavad õpirakendused on personaliseeritud või õppijakesksed?

Koolitused ja tugiprogramm õpetajatele

Kus saab koolitusele registreerida, mida seal räägitakse ja kes koolitust läbi viib?

Üksikust koolitusest ei pruugi olla kasu. Esiteks on õpetajad TI-abivahendite kasutamise poolest väga erineval tasemel ning ka koolitusi on toimunud üksjagu. Teiseks vajavad õpetajad eeskätt harjutamiseks aega, samuti võimalust teistelt õppida ning ka enda kogemusi kellegagi jagada.

Kust õpiringide jaoks aeg võetakse? Õpetajad on niigi ülekoormatud ning paljudes koolides ei ole sisekoolitusteks ja teisteks koosviibimisteks aega ette nähtud.

Soovid olla kursis TI-Hüppe arengutega?

Liitu uudiskirjaga